No, finalment no em quedaré a casa l’11 de setembre.

No.
Finalment no em quedaré a casa l’11 de setembre.
Que alguns polítics, molt valents en campanya, garantien repúbliques a canvi del teu vot quan en realitat només buscaven 89.000€ anyals de poruc diputat, ja ho he descobert.
Que els partits que es diuen a favor de la llibertat estan desapareguts, uns en “Fires alternatives de Festa major” parlant del desgel del pol sud, altres eixamplant tant la base que ja només piulen en castellà, i altres en les seves paranoies entre re-invencions, re-fundacions i re-beatificacions, ja ho he calat.
I ara… Què?
Sí, podríem no sortir al carrer perquè ens sentim decebuts per tanta merda.
Podríem mostrar el nostre enuig i fer boicot perquè per molt que cridem “Unitat!!” alguns lluny de pensar en la llibertat, viuen obsessionats en guanyar eleccions espanyoles als seus propis germans…
Però no.
Sortiré, i sortiré per mostrar als meus propis electes el meu nas trencat un 1er d’octubre i la meva pell encara humida de llàgrimes…
I sortiré perquè al final cal escollir.
Escollir entre Llibertat o submissió.
Cridar o callar.
Lluitar o rendir-se.
Dignitat o obscenitat.
Vida o mort.
Sortiré.
I ho faré per primer cop per escridassar-los a ells.
Ho faré per exigir llur reacció i mostrar-los que mentre els meus ulls, il•luminats, encara miren al cel, els seus, lamentables, cauen de vergonya.
Lluis Carrasco

Comentarios

Entradas populares de este blog

Reflexiones de Mario Benedetti.( Sabios consejos de un hombre sabio) Si estás cerca (arriba o abajo) de los 60, tómate unos 10 minutos y léelo

El yugo y las flechas de la derecha

La lengua catalana