No els distreguis. Catalunya al cap, al cor i al vot
-“Feu caure Sánchez!” -“No pacteu amb Feijóo!” -“Catalunya no resistirà un govern amb Vox!” -“Catalunya necessita que governi PP i Vox per despertar-se!” -“Si no feu caure Sánchez sereu còmplices dels corruptes del PSOE” -“No feu caure Sánchez, el PP i Vox no poden governar!” Les darreres setmanes s’han intensificat l’encreuament de missatges totalment contradictoris al voltant de la governabilitat espanyola. Uns diuen que s’ha de fer caure Sánchez amb una moció de censura perquè és un corrupte, d’altres, que no s’ha de fer perquè PP i Vox són més corruptes i ara guanyarien les eleccions. Totes són opinions amb una part de raó, però el que és rellevant és preguntar-se què és més beneficiós per Catalunya. Ho és Sánchez? Ho és el tàndem Feijóo-Abascal? Mirem-ho amb una mica de perspectiva: 1. El govern espanyol -de qualsevol color- no compleix mai amb Catalunya: ni les promeses que fan ni l’execució dels pressupostos. Cap. Alhora, governi qui governi -exc...